marți, 11 august 2009

Cum rogi universul

Cum rog universul sa ma ajute sa-mi gasesc un servici bun
Din seria gugălici - cautari care nu m-au cautat pe mine, dar bine ca m-au gasit, am facut un top cinci special pentru locul unu.
Am in primul rand o serie de cautari pe care nu stiu cum sa le cmentez, tocmai pentru ca fac parte din categoria "nu stiu". Vad ca sunt multi oameni derutati, chinuiti, depresivi: ce sa zici unei fete, cum ii spun unei fete daca vreau sa fiu cu ea, barbatul - nu stiu ce vreau, cum sa-i spun ca nu mai vreau, sunt gras si vreau fete, melodia adriana adriana nu mai vreau sa stau cu ea, am vrut sa iti spun dar nu stiu cum, sti vreau sa iti zic ceva dar nu stiu cum, imi pare rau nu stiu ce vreau nu stiu ce sa cred,


indragostit de inteligenta - intotdeauna visam la ce nu putem avea
ce sa facem sa nu mai fim constipati
cum se foloseste apa sfintita corect

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu