luni, 13 iulie 2009

Nimic

Poate decât că ieri când mă întorceam din marele concediu, vedem noi, maxi-taxenii târgovişteni-piteşteni, un nene care făcea disperat şi insistent cu mâna. Asta era imediat după Topoloveni. Deşi nea' şoferu ăsta nu prea opreşte mai nicăieri în afară de Găeşti şi cam atât, pesemne i s-a făcut milă, pesemne şi ca să nu rişte să îl calce, treaba e că a frânat la câţiva metri înaintea lui. Nea' ăstălalt vine fuga. Are întipărită pe faţă o agitaţie, aproape o frământare metafizică. Bagă mâna în buzunarul vestei. Deschide uşa din dreapta şoferului, scoate 10 lei şi glăsuieşte: "Aveţi să îmi schimbaţi şi mie pe jumate?"
N-am avut, dar nu-i nimic, trebuia să treacă şi Bucureştiul.

3 comentarii:

  1. Ah, bine ai revenit! Mi-ai lipsit groaznic! Si hai cu posturile ca s-a terminat concediul!!!! DA?!?!

    RăspundețiȘtergere
  2. laura, pai uite, am inceput azi la 11 si 11 minute sa scriu ceva, iar la 15 si 55 de minute altceva. m-am plictisit de amandoua, dar special ca sa nu zici ca nu te ascult am postat pozele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc, esti o bomboana. Dar give me some action... ca daca tu nu postezi hoinaresc prin toate blogurile si pierd timpul inutil pentru ca nu gasesc nimic interesant. Si ma mai si enervez.

    RăspundețiȘtergere