luni, 1 februarie 2010

Pisica zgubilitică

Avem pisică. Nu o cheamă nicicum pentru că nu vine orice i-am face. Oricum, în afară de "pis, pis", "mâţă frumoasă" şi "cretino care eşti ce m-ai zgâriat" nu i-am spus până acum şi nici nu cred că o vom chema altfel, deci nu se justifică o risipă de nume.
E mică şi zgubilitică şi cam uşchită cu capul. Un picuţ de pisică albă toată. După ce i-am dat drumul în casă, ne-a scuipat şi a vrut să o ia la fugă, dar a alunecat pe parchet şi s-a dat cu capul de oglinda de la şifonier. Apoi a dispărut pur şi simplu şi de-atunci n-am mai văzut-o. Părerea mea este că nici nu există. De fugit nu avea pe unde. Ori s-a evaporat, ori nu a fost de la bun început şi am visat. De exemplu am mai visat eu odată că mi-a intrat salariul pe card cu o săptămână mai devreme, deci tot ce e posibil.
Mama mă întreabă ce îi facem când plecăm mai multe zile de-acasă. Eu zic că abia o să se bucure pentru că oricum nu îi place de noi.

PS. Poze, când o să apară... dacă o să apară.

21 de comentarii:

  1. Ioana, pisica nu exista, shtiu eu! Asta se citeshte pe fetzele voastre; aratatzi de parca v-ar fi teama de o pisica imaginara!

    RăspundețiȘtergere
  2. mă bucur mult să te fi descoperit. m-am prins imediat. eşti "uşchită cu capul" de-a binelea, ceea ce mă încântă într-atât încât te-am băgat în cutia mea goală de diazepam.
    să fii nesănătoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intreaba un veteran al pisicilor! Daca v-a scuipat de acum, va va scuipa pana la adanci batraneti. In mod normal ar fi trebuit sa se joace si sa zgarie canapele si covoare. Dupa care ar fi urmat faza cu pishu' pe la colturi si in final imprietenirea.
    Daca o mai gasiti si vreti s-o imblanziti, mergeti la Auchan si cumparati-i niste jucarii: un bat cu pene in cap, o minge cu iarba pisicii, care o innebuneste, si un ghem. Investitia nu e nici foarte costisitoare, si merita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, o să apară ea până la urmă! Dacă v-a zgâriat, înseamnă că v-a plăcut! Voi sunteţi de vină, că aţi băgat o pisică identică în oglinda aia de la şifonier!

    RăspundețiȘtergere
  5. dacă aș avea o pisică d-asta, aș boteza-o Stanislas. Aveam un văr de-al doilea după bunica de-a patra cu numele ăsta. Ne scuipa pe toți și fugea de-acasă. Venea după câteva zile și ne zicea cum a fost răpit de extratereștrii. Și da, parcă era și el alb cam peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  6. Incearca sa te apropii de ea mai mult, poate devine prietenoasa ;)

    A, si e prea devreme sa "raspunda" la nume, mai trebuie sa treaca destul timp... :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Domnule Sibiceanu, pisica exista, era in soba.
    Remus, multumesc mult, stii ca reciproca e valabila :P :))
    Adi, deocamdata a facut pishu (si nu numai) doar pe Dan :))
    Sheleve, a aparut, dar e o increzuta, cand vrem sa punem mana pe ea, fuge, iar cand o ignoram, plange. Fomeie...
    Tanti J, noua pisica inca nu ne-a venit cu texte d-astea. Dar sunteti siguri ca Stanislas asta nu era chiar el un extraterestru?
    Tequila, sa nu raspunda ca nu o strigam.

    RăspundețiȘtergere
  8. Animalul a fost chinuit/batut/etc si-a ramas cu ceva sechele. N-o agresa, nu urlati unul la altul, nu dati tv-ul prea tare etc, isi va reveni incet incet.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ne agreseaza ea pe noi, n-auzi ca a facut in pat?! Dar de dragul pisicii o sa incercam sa nu ne mai batem si sa nu mai urlam unul la celalalt. Chiar nu o sa mai dam deloc pe-acasa, poate isi revine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Zgârieturile există?
    P.S. Tu ai scris aici un aproape-PA. Un text excelent (zic eu).

    RăspundețiȘtergere
  11. Dumneavoastra vedeti cate un PA in toate textele mele, dar pe cuvant zau ca am incercat si pe cuvant ca nu reusesc sa le comprim fix pentru 500 semne. Ce spun eu fix, nici macar pe-aproape. Eu ma incadrez la APA - Aproape Proza Arhiscurta :P :))

    RăspundețiȘtergere
  12. PS. Zgarieturile la Dan, ca el o iubeste foarte. Pe mine ma ignora. Pisica, nu Dan.

    RăspundețiȘtergere
  13. De fapt nu mai aveti pisica. Sau aveti pisica evaporata. Oricum, era cam temperamentala pentru o mata alba. O sa revina poate in varianta neagra cu o blandete de nedescris. Orice e posibil la a lu'Ion :)

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) in Aiănlend (adica Ionland), the realm where anything iz posibăl. Oricum, imi e clar acum, am o pisica evaporata.

    RăspundețiȘtergere
  15. Vezi să n-o inhalezi din greşeală, că începi să torci şi să zgârii! =))

    RăspundețiȘtergere
  16. Dragii mei,
    sa va zic eu cum stau lucrurile. Sa ai un animal de casa este o responsabilitate foaaarte mare. Trebuie sa va alcatuiti un to-do list, o 'mind map', si sa va planificati si sa va puneti reminder pt fiecare task in parte(managementul timpului este importantisim, da?) Asadar, sa purcedem :
    1: Identifici animalul cu pricina (in prima instanta as fi zis ca poate fi bifat ca 'done', dar din moment ce a disparut, va trebui sa repetati taskul pana iese cum trebuie). Due time :4 days ago :P
    2: Pregatesti locatia de dormit (o poti numi si culcus), asigurandu-i caldura, materialul pufos(la motanul meu am folosit un caine) pe care oricum urmeaza sa il zgarie, mancarea, vasul cu lapte, cel cu apa, tavita cu nisip. Due time : 3 days ago.
    3: Te pregatesti de imblanzit mica bestie, dar o pregatesti si pe ea pt experientele cinematografice care urmeaza. Daca incepi cu Garfield, va trebui sa ai la indemana o portie cu lasagna; daca te indrepti direct catre varianta fatalista si te uiti la 2012 (ceea ce nu va recomand, in principiu), va trebui sa ii explici ca nu este decat fictiune, iar acel mic Cezar nu a scapat decat datorita faptului ca urma sa devina perna pufoasa a unei pisici.

    Va urma. Acum eu ma pregatesc sa discut cu a'meu despre berea care pare sa se fi evaporat la fel ca si pisicuta voastra. A, varianta de rezerva, in cazul in care berea/pisica se evapora, trimiti barbatul dupa alta. Revin.. deocamdata fa-ti un plan de atac pt obiectivele de mai sus :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Cu regret, Dan si Ioana va anunta despartirea de pisicuta noastra, dupa aproape o saptamana de convietuire. Motivele invocate de noi, pentru trimiterea in exilul lucianistic al matei, sunt cauzate de una bucata pantaloni, 2 bucati de sort si 4 tricouri, apartinand lui Dan, precum si una bucata capod, apartinand Ioanei, care au fost stropite in ultimele zile de elementele stomacale si vezicale ale felinei. In curand, ne vom dota cu un animal mult mai dragalas. Eu ii propun Ioanei fie o tarantula, fie o iguana, fie un sarpe Boa. Dac[ e sa murim de ceva, macar sa murim mancati sau intepati, nu de necaz! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Norocul meu ca mama nu a reactionat la fel pe vremuri cu bebelusul intrus (adica subsemnata)cum ati facut voi cu mitzi..Nu are sens sa precizez obiectele pe care le-am stropit eu,acum mai bine de 20 de ani, cu...diverse..

    RăspundețiȘtergere
  19. Ioana, vreau si eu pisoi alb! Am 2 negri si unul gri...

    RăspundețiȘtergere
  20. Simona, cu Lucian trebuie sa stai de vorba, dar el se desparte foarte greu de pisoii lui. Era destul de trist cand mi l-a dat si foarte fericit cand a venit sa-l ia inapoi :D
    P.S. Mi-au mai spus mie oamenii ca citesti din cand in cand ce scriu, dar nu mi-a venit sa cred :P

    RăspundețiȘtergere
  21. Oamenii Remus nu mint, Ioana, chiar te citesc. Si pe Dan. :)

    RăspundețiȘtergere