miercuri, 6 ianuarie 2010

Aroganţe


Pe 2010, eu, Ioana, mi-am propus să fac un lucru pentru blogul ăsta şi anume să scriu. Asta în ciuda faptului că de când nu am mai avut decât o postare la două săptămâni, am urcat vertiginos în Zelist. Dar succesul mă incomodează.
Ei bine, de-acum o să fac şi eu ca voi, o să scriu despre propria persoană, ce nu-mi place mie şi ce nu-mi convine, cine mă enervează şi la ce adresă locuieşte şi din ăstea asemenea, păreri. Adică treburi arogante. Numai că spre deosebire de voi eu recunosc că astea-s aroganţe, pentru că nu-i nimic interesant în informaţii despre lungimea cozii pisicii, indiferent a cui o pisică o fi. Adică o să încerc să fiu şi mai rău. Sper să-mi iasă.

Şi pentru că este şi Sfântul Ion şi toate se leagă, o să vedeţi, o să povestesc cum mi-am început eu cariera de persoană încrezută şi arogantă.
În primul an de facultate m-am dus la cămin ca tot omul, cu încredere în fiinţele oameni şi cu dorinţă de socializare. Şi ce dacă eram o roackăriţă cu tricouri negre care asculta Cradle of Filth şi Cannibal Corpse în timp ce colegele maneliste şi pe jumătate de etnie rromă încercau să-mi explice că nu se dă cu mătura în cameră încă din prima săptămână? Şi ce, credeţi că chiar nu se pot înţelege oamenii? Da, păi nu. Ăstea m-au dat afară după două săptămâni, au zis că mi-ar fi mai bine într-o cameră în care nu se fumează. Au fost de treabă şi mi-au propus să-mi las la ele frigiderul, dar noile colege care nu s-au lăsat intimidate de puţină curăţenie, au zis nu, să îl iau cu mine. Altfel eu îl lăsam, că sunt cam fraieră de fel. Pe bune, nu glumesc.

În afară că sunt fraieră (poate credeţi că glumesc, dar nu), sunt şi credulă. În noua cameră am crezut că totul a fost o întâmplare nefericită şi m-am relaxat. Aici a fost prima greşeală. Apoi, după o scurtă perioadă de dezamăgire, am început să fiu din nou eu. Aici a fost de fapt greşeala care a contat. Pentru că eram 4 colege dar cinci paturi, ălelalte au repartizat un pat sub al meu, iar când s-a pus problema ce facem cu salteaua, eu am zis că pot să o pună la mine pe pat, nu mă deranjează să am două. Adică mă încurca, eu sunt scundă şi până mă căţăram în el era o aventură, dar mă puteam sacrifica.

Totul a fost ok (aşa îmi închipuiam eu (pentru că se pare că cititul la toaletă, duşul zilnic şi jocul de canastă sunt considerate excentricităţi printre studentele la Litere) se închide şi prima paranteză), până când un hăla absolut întâmplător care nu avea de lucru a venit la noi în cameră şi a întrebat: „Dar dintre toate 4 de ce tocmai tu dormi pe două saltele?” Şi a răspuns Ioana, cu naivitate în glas şi uimire sinceră în priviri: „Pentru că eu sunt Ioana!!” Doh. Ei, da.
Drept pentru care cred că îmi puteţi ura deja la mulţi ani, treacă de la mine.

40 de comentarii:

  1. La mulţi ani, că şi io-s credulă! Da', auzi, nu-i cam devreme -calendaristiceşte vorbind- pentru o vărsătoare autentică?! Măăă, tu m-ai păcălit că suntem co-zodiacale, ca să mă tragi de limbă, aroganto! :)
    (Mersi de mâzgălelile alea evocatoare. În ciuda neîncrederii mele iniţiale, a funcţionat! Linkuiesc de nu mă văd!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţi ani trăiască, mulţi ani trăiaaaascăăă aroganta noastrăăăăă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Shelevece, ma bucur ca sunt un profesor bun. Ar fi prima oara. Cat despre zodie, este Sfantul Ion maine! Doh!
    Raluca, esti prima, ai castigaaaaat :P :))
    Anonim, te iert azi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi, lasă, ce te grăbeşti şi tu aşa. Te felicitam noi, nu-ţi fă griji. C-am auzit că ne aştepţi cu prăjituri şi şampanie făcută de mânuţa ta. Sau invers: prăjituri făcute... înţlegi tu. Venim, n-ai tu grijă! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ioana, tin la tine! Are cineva ceva impotriva?

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc raluca, la multi ani si tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani si la cat mai multe arogante !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, multumesc. Arogantse sa fie, ca e de unde :P :))

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani, Ioana!
    Si multe carari insorite!

    Cat despre amintirile tale - mi-au placut foarte tare si le-am "inteles" ;)
    Si eu am stat in camin si-am fost in categoria fraiera, dar nu mi-a parut niciodata rau. Inca mai sunt. Inca mai sper!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani Ioana. Sa fii o Ioana adevarata mereu :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Maaa, Gioni, maaa,

    La multzi ani, de ziua numelui tau!

    cu drag, sibi

    RăspundețiȘtergere
  12. Claudia, multumesc mult, si eu mai sunt :P
    Roxana, promit :D
    Multumesc, domnule Sibiceanu, sunt datoare cu un pahar de limodana ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Hai sa-ti urez si eu de ziua numelui : de la o fraiera pentru o alta fraiera, numai bine iti doresc ! La multi ani !
    Asta cu socializatu' am patit-o si eu de cateva ori... Si-mi deschisei inima si mi-o calcara in picioare, saracuta de mine. Acum s-a inchis pravalia. SI ce liniste si pace e inauntru... :P

    Inima usoara si nervi tari ! (...ca am avut si eu de-a face cu "fetele de la Litere" si stiu despre ce vorbesti...)

    RăspundețiȘtergere
  14. Leo, multumesc, si eu eram de la Litere :))

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani Ioana!Si pentru sarbatorile care au trecut si pentru nume:)Nu ca astfel m-am revansat de absenta,dar incerc:)O zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani, domnita! Sa ai tot ce iti doresti si sa primesti multe cadouri!

    P.S: Eu nu sunt Ioana, dar puteti sa-mi cumparati si mie :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Florin, multumesc, si tie un an cat mai bun.
    Oana, eu am scris pe undeva intr-o postare ce vreau de ziua mea, dar nu prea s-a sesizat lumea... or fi crezut ca am glumit!

    RăspundețiȘtergere
  18. Nici limonada nu mai am voie sa beau, Ioana!
    Poate un ceai de rostopasca!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mulţi ani trăiască, mulţi ani trăiască, laaaaaa muuuulţi ani!
    Cine să trăiască, să ne-nveselească, laaa muuuuulţi ani!
    Ioana să trăiască! Hip hip ura pentru ea!
    Să fii fericită, fată! Nu e urare, e ordin! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Erngh ... io iar am picat la spartul targului.

    Si ti-or urat astia, ti-or ordonat, ti-or facut si dres, asa ca la final io-ti doresc doar neste management skills, sa nu te sufoci de fericire de ziua ta :)

    Nice story btw.

    RăspundețiȘtergere
  21. Un ceai amar sa fie, domnule Sibiceanu.
    Adrian, Gabi, multumesc.
    Shelevece, maica, da s'traitsi! Lucrez la asta.
    Alexandru, am supravietuit, acum imi imi trag sufletul ca urmeaza si ziua de nastere :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Ok this is offtopic, da' de ce-mi zici pe nume si nu pe preusonim? :)

    RăspundețiȘtergere
  23. pentru ca internetul in general si blogul in cazul de fata nu reprezinta un univers, o lume, ci simple modalitati de comunicare. cel putin pentru mine. cand iti dau telefon nu te strig "tu esti 0740...?" exprimarile cu @preudonim imi par penibile, le folosesc in mod exceptional. uameni suntem, ne numim cum ne numim. amin.

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani, copile drag! Eu ieri n-am avut mintile la mine, te rog sa ma ierit si sa-mi primesti azi urarea. Spor la scris! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Stai linistita, multumesc mult de tot. Te pomeni ca nici Coanei Joitsica nu i-ai urat!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Hai bre ca de la ea primesc 10 mailuri in fiecare zi, de la matale numai unul. :D Eu de la trei incolo ma sesizez. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. La multi ani scumpa domnisoara ce esti mereu necajita de cate unele! :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Nina, vezi sa nu ma sesizez :))
    Ionut, multumesc la fel. sa stii ca precum oamenii nu se jignesc ci se simt jigniti, in acelasi mod nu sunt necajiti de catre ceva sau cineva ci se necajesc singuri. depinde acuma cat de victime suntem fiecare. eu sunt una permanenta :P :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Cum fu, fată, la şedinţa de ieri, cu cititorii-bloggeri?! c-auzii că au cam venit cu lecţiile necitite. :)
    Vezi, dacă nu faci o chestie de-asta pe internet, să particip şi eu?...

    RăspundețiȘtergere
  30. ma tanti atunci eram trista de ce ti s-a intamplat p'acolo, amu numa zambesc pe sub mustati(imi amintesc inclusiv de faza cu frigiderul, stiu ca nu-i exagerare).. :) esti tare, sa ne tariesti si la cat mai multe arogante :D

    RăspundețiȘtergere
  31. *traiesti (scuze, de abia m-am trezit, ups) (asta ca sa nu zic ca sunt prea aroganta sa recunosc ca am nevoie de ocheri :)) )

    RăspundețiȘtergere
  32. ... nu mi-ar fi trecut prin cap ca dusul zilnic poate fi considerat o excentricitate :).

    RăspundețiȘtergere
  33. Shelevece, bre, dar ne intalnim zilnic pe internet, mai mult decat sa te suport, ce pot face?!!
    Oli tanti, mie imi vine de-a dreptul sa rad pentru ca inca ma mai da cate cineva afara si isi inchipuie ca n-am solutie. Deci de la arogantsa mea vine toate :P :))
    -X-, pfuai, am avut colege care au dormit pe acelasi cearsheaf tot anul... I rest my case.

    RăspundețiȘtergere
  34. Dușul zilnic excentricitate??? Ihhhhhhhhhhh
    Poate de asta nu mi-am pus niciodată problema să ies cu vreo fată de la litere :D =))
    Același cearșaf tot anul??? Aoleu, cred că aș fi chemat sanepidul :D

    RăspundețiȘtergere
  35. Arsulic, iti dau dreptate, nici mie nu mi-au placut fetele de la litere si nici fetele in general nu prea mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere