sâmbătă, 5 septembrie 2009

Scurte şi deştepte

Dacă v-aţi întrebat care eram eu la Scurte, bune şi deştepte, ei, eram cea care stătea pe scaun. Restul nu. Bine, eu şi cei doi prieteni care veniseră cu ele.
A fost prima seară de Proiecţie de scurt metraje în aer liber, filme românesti. A fost fain Un bărbat urmăreşte o femeie; am găsit doar un making of şi un preview la prima parte, care mi-a plăcut cel mai mult:



De fapt el o duce până jos, o pândeşte să plece şi se întoarce să doarmă. Mi se pare o metodă foarte bună.
La filmul regizat de Igor Cobileanski, dăduseră drumul la Saşa, Grişa şi Ion, deci îl aveau, deci ar fi putut să îl pună; mi-a plăcut mai mult decât (Plictis) şi Inspiraţie, cel care a rulat.

Acasă am găsit alt film, tot românesc. Nu-mi explicam de ce greu suport femeile, acum m-am lămurit.
Ea, de pe scara mea, îl întărâta pe el, care era pe scara de vizavi: "Eşti un calic bă te-a făcut mă-ta cerşetor al dracu cu mă-ta care te-a făcut. Nu vii să mă baţi fir-ai al dracu hai mă vino hai ce să fac să îţi demonstrez că tu nu o să-mi închizi gura niciodată cât oi trăi. Să moară mă-ta că nu vii să mă baţi, hai să moară mă-ta dracu nu vii să dai ţi-e frică să laşi urme să intri la puşcarie fir-ai al dracu hai să moară mă-ta. Să moară mă-ta că nu eşti în stare să vii." El nu zicea nimic.
Eu m-aş fi dus, să moară vasile, pe mine mă convinsese.

morning edit: vasile e o gâsca, nu o ştiţi voi.

11 comentarii:

  1. Am vazut ca ai venit cu scaunul pliant de acasa. Desteapta fata !
    Pacat ca ai plecat prea devreme. Daca ai fi mai stat, ai fi vazut ca si altii au reusit sa stea jos, pe banci.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca m-ai vazut inseamna ca i-au cunoscut si pe toni si lcramioara :))
    am plecat ca gratarul ala nu se facea singur, deh.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum? Tu nu m-ai vazut? Doar eram cel mai inalt de acolo !

    RăspundețiȘtergere
  4. probabil din cauza ca eu chiar ma uitam la filme...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai venit prea tarziu si ai plecat prea devreme. N0ai vazut "Renovare", care a fost filmuletul ce a deschis seria ! Mie mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  6. l-am vazut, nu mi-a placut. n-am inteles ce s-a intamplat cu felia de pepene. in ultima scena a iesit ala fara ea. ce i-a facut, a aruncat-o in scara blocului? d-aia nu mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Inseamna ca nu te-ai uitat cu atentie. O terminase de mancat, s-a dus pana aproape de masina cu ea in mana, s-a intors si a aruncat-o la cosul de gunoi care era agatat pe un stalp de lumina, dupa care si-a sters degetele pe pantaloni :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Puteam sa ma fac si eu un baiat de treaba, dar am esuat lamentabil !

    RăspundețiȘtergere
  9. asa e. sa nu se mai intample data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am vazut si eu 'Sasa Grisa si Ion'. Mi-a placut rau de tot. Serios !

    RăspundețiȘtergere