vineri, 25 septembrie 2009

Despre papagali şi alte iresponsabilităţi


Fetiţa asta văd că nu s-a întors acasă. V-am zis că am fost plecat într-o scurtă vacanţă şi când am revenit, dispăruse. Ce, că am lipsit câteva zile, aproape câteva ore. Cum să pleci asa să-ţi laşi cheful pe drumuri?... lipsă de responsabilităţi, asta e problema.

A avut odată un papagal, i-a zis Pisi, auzi, Pisi!, atât s-a plictisit săraca vrăbiuţă, deloc nu-l băga în seamă, încât a trebuit să-i cumpere o pereche, o papagală, cică Mishu. După ce s-au jumulit unul pe altul ca să-i atragă atenţia, de-au lăsat pufuleţi albi prin toată casa, au încercat să evadeze, atat de grav era. A trebuit să îi dea că mureau de tristeţe.

Bine, foarte iresponsabilă nu e, ea a reuşit să supravieţuiască, nimeni nu s-ar fi aşteptat. Nici de mine n-are deloc grijă, dar noroc că eu mă descurc singur, n-am nevoie de ea. Deşi am încercat să pocnesc din degete şi n-a apărut nicio farfurie cu mâncare, nu ştiu care-i problema, încă investighez. Oricum, Ioana e vinovată.

Am de gând să o mai aştept până diseară totuşi. Asta pentru că sunt mărinimos şi indulgent. Dar dacă nu apare şi să-şi ceară scuze, chiar fug în lume, doar am promis. Să nu vă imaginaţi că am început să semăn cu ea, aşa răzgândicioasă, n-are deloc nişte d-astea, principiuri, nu ştiu cum poate cineva ca să trăiască aşa, acu vrei ceva că ai chef, acu nu mai ai chef şi te răzgândesti. Nu ştiu cum de s-a învăţat în felul ăsta.
Semnat, Încă Patrocle

11 comentarii:

  1. Amice, n-ai nicio sansa cu fata asta. E iremediabil pierduta. Mai bine vezi daca nu gasesti o alta mogaldeata mergand cu ghiozdanul in spate spre scoala.

    RăspundețiȘtergere
  2. amice, esti hazliu, dupa ce am crescut-o 20 de ani vrei sa o las sa se impiedice altcineva de ea? vaz ca sunt destui pe-aici. ha!

    RăspundețiȘtergere
  3. Crezi ca am avut intentia sa ti-o fur? Nici pomeneala ! Eu sunt om serios, nu ma incurc cu copii.

    RăspundețiȘtergere
  4. cu copii in general, te cred, doar cu asta ca sa ii dai creioane colorate :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe papagală o chema Mishu? Interesant.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da Mishu, Mishu, dupa Mishu Constantin care macheta Viitorul pe vremea aia. Pe el il chema Pisi pentru ca imi doream foarte mult o pisica.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua . Detin blogul www.timisoararomania.ro , are page rank 3 si 150 vizitatori unici pe zi .
    As fi interesat sa facem schimb de linkuri . Eu va adaug blogul , in lista mea de parteneri pe timisoararomania.ro iar dumneavoastra adaugati
    site-ul www.yahoostatus.ro cu titlul yahoo status(pentru a nu avea link direct , unul catre altul , e mai avantajos pentru amandoi)
    Daca sunteti de acord va rog sa-mi dati un e-mail de confirmare : admin@yahoostatus.ro iar in cateva ore va adaug linkul la parteneri .
    Multumesc si atept un raspuns ,

    Tudor
    www.yahoostatus.ro
    www.timisoararomania.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. E bine ca ea a reusit sa supravietuiasca. Ceilalti sa se mai descurce si singuri:)
    Oricum, remarc numele foarte original "Pisi"

    RăspundețiȘtergere
  9. Roxana, asa ziceam si eu.
    Cat despre Pisi, urmatoarea victi... urmatorul animal o sa se numeasca Pătrăţel.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu-i mai dau niciun creion colorat daca se interpreteaza in felul asta !

    RăspundețiȘtergere
  11. mei, ce faceti, voi va jucati aici cu creioanele mele?!

    RăspundețiȘtergere