duminică, 10 mai 2009

Aventuri

      Primisem un plic de la şeful meu, cu multe hârtii de 500 lei şi una de 100 euro. Am schimbat la bar o hârtie de 500 în cinci de 100 lei. Lăcrămioara (a cărei fetiţă se adresează lui Dumnezeu cu "dumneavoastră") îmi zisese că nu are bani şi i-am băgat una de 100 în geantă. Oli îmi zisese că mai are 50 lei, deşi cu câteva momente în urmă mânca dintr-o piţă, şi i-am dat altă hârtie de 100. O aşteptam pe Alina să îi dau şi ei una şi între timp a apărut o fetiţă de care trebuia să am grijă; se pare că era o fetiţă importantă pentru că îmi era teamă să nu păţească ceva.
      Bunica trebuia să plece la ţară (deşi casa de acolo a vândut-o acum 2-3 ani) iar eu trebuia să mă duc la ea să... mă îmbrac. M-am suit în maşină (nu am carnet), într-un halat pe care îl lăsasem desfăcut (!), am ajuns la bunica, am urcat, şi, când mi-am dat seama că am uitat acasă cheia de la apartamentul ei, mi-am încheiat halatul (!) şi am bătut la vecina care era cu mama dumneaei (doamna Mimi, mama dumneavoastră e bine pe-acolo, cam obosită şi puţin adusă se spate) şi a apărut din sufragerie şi bunica, drept pentru care am ajuns undeva la munte şi urcam în fugă nişte scări largi.
      Acolo trebuia să mă ocup de nunta... fetei şefului meu (care are doi băieţi). În trei zile trebuia să fie totul gata iar Bogdan (cu care nu am mai stat de vorbă de cam 2 ani), avea multe de făcut şi după două zile încă nu se ocupase de nimic. M-am enervat pe el şi am sunat "mireasa" ca să îl pârăsc; era foarte speriată pentru că ştia cât o să se supere pe mine tatăl ei (şeful meu care are doar 2 băieţi, deci). Eu am hotărât să ne urcăm în maşină (n-am carnet, da?) şi să mergem... la ţară (care nu mai există) şi am ajuns chiar să intrăm pe poartă.
      Apoi pe munte era zăpadă şi brusc devenisem (aş vrea eu) Elle Driver şi aveam o targă, pusesem cadavrul care era pe-acolo sub targă, învelit într-un sac de plastic, îmi inchipuiam că nu o să îl observe nimeni şi plecasem să...
      Cam pe-aici m-am trezit. Deci ce credeţi că o fi pus mama în clătitele alea?

6 comentarii:

  1. Sa nu-ti cumperi niciodata nimic de la Magazinul de Vise! Tu n-ai nevoie... ;))

    http://www.spiceshoponline.ro/shop/salvia-divinorum/salvia-divinorum-10x/prod_67.html

    RăspundețiȘtergere
  2. destul de intortochiat visul tau !

    RăspundețiȘtergere
  3. da, si nu am povestit decat jumate:)) n-am mai pomenit de dragon, apa plina de alge si fata care imi parea foarte cunoscuta si nu stiu de unde sa o iau.
    plus ca am omis dialogul avut cu tine :P:))

    RăspundețiȘtergere
  4. hm, destul de haotic visul:); pe mine nu ma mai mira nimic, dupa visele mele demne de War of the worlds si mai ales The exorcist.Asa ca stai departe de mine, ca poate s-a luat si asta e doar inceputul:))); stai sa vezi cand o sa te transformi si tu intr-un demon care trebuie sa ucida copii... am zis deja prea multe:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. ba, da tu stii cat te-am asteptat sa-ti dau banii aia! tu nici macar in vise nu esti pe faza!?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce ai omis dragonul, apa plina de alge si fata care iti parea foarte cunoscuta si nu sti de unde sa o iei? plus dialogul avut cu bogdan? cred ca in ele statea esenta intregului vis, ele il faceau suprarealist, mai mult decat fantastic, cum l-ai prezentat tu...

    RăspundețiȘtergere